input/herrtreiw_84633089X/OCR-D-GT-PAGE/OCR-D-GT-PAGE_00000138.txt
input/herrtreiw_84633089X/anahash-OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb/OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb_00000138.txt

Metrics

CER: 0.2292

WER: 0.3918

Character differences

·Ein ſchöne Hiſtory

noch zeit zu warten. Er ſage·t/ So ſagen was

dir ſey.

Herr Triſtrant ſprach: Dein Meiſter vnnd

Beichtuater Vgrim embeut· dir ſein Gebet/ vñ

heiſſet dich verm·anen·/ ob er dir lieb ſey zu ei-

nem Meiſter·/ das du denn wölleſt leiſten dar-

umb er dir geſchrieben·/ vnnd dich gebeten hat/

Er räht dir auch das mit gantzen trewen·/ So

ſoltu es auch gern thun·/ denn er wil dir ·es für

deine S·ünde zu buſs gebẽ. Was aber dein mei-

nung ſein wird·/ das las jhm ſchreiben·/ vnd den

Brieff morgen hencken an das rote Creutz·/ das

da ſtehet in dem dorn vor der Stad·/ da ſich die

Straſſe entz wey theil·et·/ da wil dein Meiſter

den Brieff holen laſſen/ vnnd warff damit den

Brieff durch ein fenſter auff jn. Der König er-

kennet Triſtrantẽ an der rede/ er mochte es nit

laſſen/ ·vñ ſprach zu jm·/ Du biſt Tiiſtrant·/ denn

ich hab dich an deiner ſprach· er kant·/ Nun warte

ein kleine weil·/ ich hab mit dir zu reden. Tri-

ſtrant keret· ſich aber nicht an den König·/ vnnd

reit mit gutem friede·/ da er wol ſicher war·. Als

nun der König zu der Thür aus gienge/ vnnd

meinet er wolt jhm faſt zu/ da war Triſtrant

ſchon· hinweg·/ da wolt er jm auch nicht nachja-

gen·/ ··Aber er verwartet kau·m bis das es tag

ward·/ das er nr hör·et·/ was jm ſein Meiſte·r ge

ſchrieben·/ vnd war umb er jhn ·ſo fleiſſiglich ge-

beten hette. Als es nun tag ward·/ da laſe der

König den Brieff mit gutem ·fleis·/ Da es aber

vmb
Ein schöne Hiſtory ·noch zeit zu warten. Er Tagen / So Tagen wa ··dir ſey. ·Herr Triſtrant ſprach: Dein Meister vnn ··Beichtvater vorig erbeute dir ſein Gebet· /r UNK····· dich vermeinen / ob er dir lieb ſey zu ·····nem Meister / das du denn böllert leisten dl ···umb er dir geschrieben / vnnd dich gebeten bel ··Er räht dir auch das mit gan·zen treten / ho····lte es auch gern thun / den··en wil dir UNK ·····deine Stunde zu buſs gebẽ. Was aber dem· mm ···nung ſein wird / das las jhm schreiben / vnd d ···Brief· morgen He·cken an das rote H·ertz / da····· steh·t in·dem dorn vor der Stad / da ſich UNK········· entz wey ·heiltet / da wil dein Mei ·····den Brief· holen UNK ··/ vnnd warft damit ·····Brief· durch ein Fenster auff jn. Der Doris ·····kenn·t Triftrantẽ an der rede/ er mochte e· UNK ·······/ UNK wonach zu jm / Du biſt traft ant / ' ····ich hab dich an deiner Sprache er kant / Mun w···e ·ein klemme weil / ich hab mit dir··u reden. ·······trans kernte ſich aber nicht an den ·önig / l ····reit mit gutem friede / da er wol sicher war · ·l ··nun der König zu der Thür aus gienge/'l ·····einem er wolt jhm·faſt zu· /· war Triſtral S··chone hinweg / da wolt er jm auch nicht nal' ····gen / · Aber er verwarret·kauin bis das esle ···ward / das er m·r hörtet / was jm·ſein meintest s····chrieben / vnd dar·um· er ·hn UNK fleiſſiglich ·····beten hette. Als es nun tag ward / da laſe o······nig den Brief· mit gutem Filets / D· es ·······mb

Word differences

Ein ſchöne Hiſtory noch zeit zu warten Er ſaget So ſagen was dir ſey Herr Triſtrant ſprach Dein Meiſter vnnd Beichtuater Vgrim embeut dir ſein Gebet heiſſet dich vermanen ob er dir lieb ſey zu ei nem Meiſter das du denn wölleſt leiſten dar umb er dir geſchrieben vnnd dich gebeten hat Er räht dir auch das mit gantzen trewen So ſoltu es auch gern thun denn er wil dir es für deine Sünde zu buſs gebẽ Was aber dein mei nung ſein wird das las jhm ſchreiben vnd den Brieff morgen hencken an das rote Creutz das da ſtehet in dem dorn vor der Stad da ſich die Straſſe entz wey theilet da wil dein Meiſter den Brieff holen laſſen vnnd warff damit den Brieff durch ein fenſter auff jn Der König er kennet Triſtrantẽ an der rede er mochte es nit laſſen ſprach zu jm Du biſt Tiiſtrant denn ich hab dich an deiner ſprach er kant Nun warte ein kleine weil ich hab mit dir zu reden Tri ſtrant keret ſich aber nicht an den König vnnd reit mit gutem friede da er wol ſicher war Als nun der König zu der Thür aus gienge vnnd meinet er wolt jhm faſt zu da war Triſtrant ſchon hinweg da wolt er jm auch nicht nachja gen Aber er verwartet kaum bis das es tag ward das er n r höret was jm ſein Meiſter ge ſchrieben vnd war umb er jhn ſo fleiſſiglich ge beten hette Als es nun tag ward da laſe der König den Brieff mit gutem fleis Da es aber vmb
Ein schöne Hiſtory noch zeit zu warten Er Tagen So Tagen wa dir ſey Herr Triſtrant ſprach Dein Meister vnn Beichtvater vorig erbeute dir ſein Gebet r UNK dich vermeinen ob er dir lieb ſey zu nem Meister das du denn böllert leisten dl umb er dir geschrieben vnnd dich gebeten bel Er räht dir auch das mit ganzen treten holte es auch gern thun denen wil dir UNK deine Stunde zu buſs gebẽ Was aber dem mm nung ſein wird das las jhm schreiben vnd d Brief morgen Hecken an das rote Hertz da steht indem dorn vor der Stad da ſich UNK entz wey heiltet da wil dein Mei den Brief holen UNK vnnd warft damit Brief durch ein Fenster auff jn Der Doris kennt Triftrantẽ an der rede er mochte e UNK UNK wonach zu jm Du biſt traft ant ich hab dich an deiner Sprache er kant Mun we ein klemme weil ich hab mit diru reden trans kernte ſich aber nicht an den önig l reit mit gutem friede da er wol sicher war l nun der König zu der Thür aus gienge l einem er wolt jhmfaſt zu war Triſtral Schone hinweg da wolt er jm auch nicht nal gen Aber er verwarretkauin bis das esle ward das er mr hörtet was jmſein meintest schrieben vnd darum er hn UNK fleiſſiglich beten hette Als es nun tag ward da laſe onig den Brief mit gutem Filets D es mb