input/herrtreiw_84633089X/OCR-D-GT-PAGE/OCR-D-GT-PAGE_00000135.txt
input/herrtreiw_84633089X/anahash-OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb/OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb_00000135.txt

Metrics

CER: 0.2069

WER: 0.4029

Character differences

·Von Herr Triſtrant.

vnd war König March ſen Beichtuater. Eins

tags da ·ritte Herr Triſtrant zu dem Prieſter·/

vnd wol·te bus von ·jm empfah·/ aber der Prie-

ſter wol·te jm keine geben·/ er gebe deñ die frau-

wen jrem Mañ wider·/ vnd ſagt ·jm dabe·y/ ·ſo er

alſo in den groſſen ſünden erfunden würd·/ das

denn ſein Seel ewiglich darumb leiden müſt.

Es ſtunde aber mit Triſtranten noch nicht alſo·/

das er die Frawen ·ſo liederlich von ihm geben

möcht··/ vnd ſich jr verwegen·/ vnd ·ritte ohn buſs

von dannen·/ Alſo waren ſie in dem Walde ſo

lang·/ bis gleich vier jar vergangen waren·/ von

der zeit/ als ſie den vnſeligẽ tranck gettuncken

hetten·/ Zuha··nd ward jhnen das armutſelig·le-

ben·/ ·vñ der groſſe vngemach·/ ·ſo ſie in dem Wal-

de mit groſſem ſchmertzen vnnd elend erlitten·/

ſchwer·/

I ij
Von Herr Triſtrant. ·vnd war ringt Masch··en Beichtuater. Eins ··ags da Tritte Herr Triſtrant zu dem Priester / ·vnd wollte bus von UNK empfahl / aber der pries l·ter wollte jm keine geben / er gebe deñ die Frauen wen irem Mañ wider / vnd ſagt UNK daher / UNK en ··lſo in oen UNK Stu···nden erfunden würd / das ·denn ſein Seel ewiglich darum· deinen muſt. ·Es Stunde aber mit·Triſtranten noch nicht alſo / ··as er die fragen UNK liederlich von ſhm geben ·möchte / vnd ſich jr verwegen / vnd Tritte ohn buſs ·von dannen / Alſo waren ſie in dem Walde UNK ·ang / bis gleich vier jar vergangen waren / von ··er zeit/·als ſie den vnſeligẽ Tran·k getrun·ken Erd··en / zuhauend ward ihnen das armutſelig le ···en / UNK der UNK··· ··gemach / UNK ſie in dem Wal- t···mit UNK···· schmer·zen vnnd elend erlitten / s·chwer / 3· ···

Word differences

Von Herr Triſtrant vnd war König March ſen Beichtuater Eins tags da ritte Herr Triſtrant zu dem Prieſter vnd wolte bus von jm empfahẽ aber der Prie ſter wolte jm keine geben er gebe deñ die frau wen jrem Mañ wider vnd ſagt jm dabey ſo er alſo in den groſſen ſünden erfunden würd das denn ſein Seel ewiglich darumb leiden müſt Es ſtunde aber mit Triſtranten noch nicht alſo das er die Frawen ſo liederlich von ihm geben möcht vnd ſich jr verwegen vnd ritte ohn buſs von dannen Alſo waren ſie in dem Walde ſo lang bis gleich vier jar vergangen waren von der zeit als ſie den vnſeligẽ tranck gettuncken hetten Zuhand ward jhnen das armutſeligle ben der groſſe vngemach ſo ſie in dem Wal de mit groſſem ſchmertzen vnnd elend erlitten ſchwer I ij
Von Herr Triſtrant vnd war ringt Maschen Beichtuater Eins ags da Tritte Herr Triſtrant zu dem Priester vnd wollte bus von UNK empfahl aber der pries lter wollte jm keine geben er gebe deñ die Frauen wen irem Mañ wider vnd ſagt UNK daher UNK en lſo in oen UNK Stunden erfunden würd das denn ſein Seel ewiglich darum deinen muſt Es Stunde aber mitTriſtranten noch nicht alſo as er die fragen UNK liederlich von ſhm geben möchte vnd ſich jr verwegen vnd Tritte ohn buſs von dannen Alſo waren ſie in dem Walde UNK ang bis gleich vier jar vergangen waren von er zeit als ſie den vnſeligẽ Trank getrunken Erden zuhauend ward ihnen das armutſelig le en UNK der UNK gemach UNK ſie in dem Wal tmit UNK schmerzen vnnd elend erlitten schwer 3