input/euanaua_842599541/OCR-D-GT-PAGE/OCR-D-GT-PAGE_00000145.txt
input/euanaua_842599541/OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb/OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb_00000145.txt

Metrics

CER: 0.029

WER: 0.0552

Character differences

Seins fingers tauch ins waſſer ein/

Vnd küle mir die zunge mein/

Denn ich leyd pein mit groſſer klag

Jnn dieſer flammen·/ nacht vnd tag.

Der Abaham dauff aber ſpach:

Gedencke Son·/ an dieſe ſach/

Daß du dein gutes vohin fein

Empfangen haſt im leben dein·/

Vnd doch dagegen Lazarus

Hat böß empfangen·/ on verd·/

Nun aber wirt er gtröſtet ſeh/

Vnd du wirſt erſt gepeinigt mehꝛ.

Vnd darzu·/ vber alles das·/

Jſt zwiſchen vns vnd euch·/ on maß

Ein groſſe klufft beueſtigt gar/

Daß die da gerne wolten zwar

Von hinnen zu euch farn hinab/

Die können nicht·/ (diß geht jn ab)

Vnd auch gar nicht (wer ſie auch warn)

Von dann zu vns herüber farn.

Da ſpach er alſo in der pein:

So bitte ich dich Vater mein/

Daß du jn ſendeſt von dir auß

Anheim in meines Vaters Hauß/

Denn

G v
Seins ſingers tauch ins waſſer ein-

Vnd küle mir die zunge mein/

Denn ich leyd pein mit groſſer klag

Jnn dieſer flammen / nacht vnd tag.

Der Abraham drauff aber ſprach:

Gedencke Son / an dieſe ſach-

Daß du dein gutes vorhin fein

Empfangen haſt im leben dein /

Vnd doch dagegen Lazarus

Hat böß empfangen / on verdr /

Nun aber wirt er gtröſtet ſeh-·

Vnd du wirſt erſt gepeinigt mehꝛ.

Vnd darzu / vber alles das /

Jſt zwiſchen vns vnd euch / on maß

Ein groſſe klufft beueſtigt gar-

Daß die da gerne wolten zwar

Von hinnen zu euch farn hinab/

Die können nicht / (diß geht jn ab)

Vnd auch gar nicht·(wer ſie auch warn)

Von dann zu vns herüber farn.

Da ſprach er alſo in der pein:

So bitte ich dich Vater mein/

Daß du jn ſendeſt von dir auß

Anheim in meines Vaters Hauß-

Denn

G v

Word differences

Seins fingers tauch ins waſſer ein Vnd küle mir die zunge mein Denn ich leyd pein mit groſſer klag Jnn dieſer flammen nacht vnd tag Der Abꝛaham dꝛauff aber ſpꝛach Gedencke Son an dieſe ſach Daß du dein gutes voꝛhin fein Empfangen haſt im leben dein Vnd doch dagegen Lazarus Hat böß empfangen on verdꝛuß Nun aber wirt er gtröſtet ſehꝛ Vnd du wirſt erſt gepeinigt mehꝛ Vnd darzu vber alles das Jſt zwiſchen vns vnd euch on maß Ein groſſe klufft beueſtigt gar Daß die da gerne wolten zwar Von hinnen zu euch farn hinab Die können nicht diß geht jn ab Vnd auch gar nicht wer ſie auch warn Von dann zu vns herüber farn Da ſpꝛach er alſo in der pein So bitte ich dich Vater mein Daß du jn ſendeſt von dir auß Anheim in meines Vaters Hauß Denn G v
Seins ſingers tauch ins waſſer ein Vnd küle mir die zunge mein Denn ich leyd pein mit groſſer klag Jnn dieſer flammen nacht vnd tag Der Abraham drauff aber ſprach Gedencke Son an dieſe ſach Daß du dein gutes vorhin fein Empfangen haſt im leben dein Vnd doch dagegen Lazarus Hat böß empfangen on verdruß Nun aber wirt er gtröſtet ſeh Vnd du wirſt erſt gepeinigt mehꝛ Vnd darzu vber alles das Jſt zwiſchen vns vnd euch on maß Ein groſſe klufft beueſtigt gar Daß die da gerne wolten zwar Von hinnen zu euch farn hinab Die können nicht diß geht jn ab Vnd auch gar nicht wer ſie auch warn Von dann zu vns herüber farn Da ſprach er alſo in der pein So bitte ich dich Vater mein Daß du jn ſendeſt von dir auß Anheim in meines Vaters Hauß Denn G v