input/euanaua_842599541/OCR-D-GT-PAGE/OCR-D-GT-PAGE_00000144.txt
input/euanaua_842599541/anahash-OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb/OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb_00000144.txt

Metrics

CER: 0.1328

WER: 0.1631

Character differences

·Der lag alda für ſeiner Thür

Gantz voller Schweren·/ vnd doch nür

Bege·ret ſich zu ſettigen

Kaum von den kleinen Boſamen/

Die fielen von des Reichen Tiſch.

Doch kamen auch die Hunde riſch/

Vnd leckten jm/ zu lindern fein

Von ſchmertzen groß·/ die ſchweren ſein.

Es bgab ſich aber in den tagen/

Daß der Arm ſtarb·/ vnd ward getragen

Von Engeln in Abahams ſchoß.

Der Reiche aber alſo groß

Starb auch·/ vnd·/ nach der Reichen art/

Er herrlich gnug begraben ward.

Als er nun in der Helle zwar

Vnd in der qual daſelbſt auch war·/

Da hub er auff·/ wol in der fla/

Sein augen·/ vnd ſah Abaham

Von fernen·/ ſitzen·/ herrlich groß/

Vnd Lazarum in ſeinem Schoß/

Rieff vnd ſpach: Vater Abaham

Erbarm· dich mein·/ Jnn meinem nam

Vnd ſende· nur den Lazarum/

Daß er das aller euſſerſt tru

Seins
Der lag alda fur ·einer Thür Gra·tz voller Schweren / vnd doch nür ·Begehren ſich zu fettigen R·aum von den kleinen Broſamen/ ·Die fielen von des Reichen Tiſch. ·Doch kamen auch die Hunde riſch/ ·Vnd leckten jm/ zu lindern fein ·Von schmer·zen groß / die Schweren ſein. ·Es bgab ſich aber in den tagen/ ·Daß der Arm Starb / vnd ward getragen ·Von Engeln in Abrau·ms ſchoß. ·Der Reiche aber alſo groß ·Starb auch / vnd / nach der Reichen art/ ·Er herrlich gnug begraben ward. ·Als er nun in der Helle zwar ·Vnd in der qual daselbst auch war / ·Da hub er auff / wol in der flã·/ ·Sein augen / vnd ſah abnah·m ·Von fernen / sitzen / herrlich groß/ ·Vnd Lazarum in ·einem Schoß/ ·Riffe vnd ſprach: Vater abnah·m e·rbarme dich mein / Jnn meinem nam ·Vnd E·ndes nur den Lazarum/ ·Daß er das aller UNK····· tru ·Seins

Word differences

Der lag alda für ſeiner Thür Gantz voller Schweren vnd doch nür Begeret ſich zu ſettigen Kaum von den kleinen Bꝛoſamen Die fielen von des Reichen Tiſch Doch kamen auch die Hunde riſch Vnd leckten jm zu lindern fein Von ſchmertzen groß die ſchweren ſein Es bgab ſich aber in den tagen Daß der Arm ſtarb vnd ward getragen Von Engeln in Abꝛahams ſchoß Der Reiche aber alſo groß Starb auch vnd nach der Reichen art Er herrlich gnug begraben ward Als er nun in der Helle zwar Vnd in der qual daſelbſt auch war Da hub er auff wol in der fla Sein augen vnd ſah Abꝛaham Von fernen ſitzen herrlich groß Vnd Lazarum in ſeinem Schoß Rieff vnd ſpꝛach Vater Abꝛaham Erbarm dich mein Jnn meinem nam Vnd ſende nur den Lazarum Daß er das aller euſſerſt tru Seins
Der lag alda fur einer Thür Gratz voller Schweren vnd doch nür Begehren ſich zu fettigen Raum von den kleinen Broſamen Die fielen von des Reichen Tiſch Doch kamen auch die Hunde riſch Vnd leckten jm zu lindern fein Von schmerzen groß die Schweren ſein Es bgab ſich aber in den tagen Daß der Arm Starb vnd ward getragen Von Engeln in Abraums ſchoß Der Reiche aber alſo groß Starb auch vnd nach der Reichen art Er herrlich gnug begraben ward Als er nun in der Helle zwar Vnd in der qual daselbst auch war Da hub er auff wol in der flã Sein augen vnd ſah abnahm Von fernen sitzen herrlich groß Vnd Lazarum in einem Schoß Riffe vnd ſprach Vater abnahm erbarme dich mein Jnn meinem nam Vnd Endes nur den Lazarum Daß er das aller UNK trum̃ Seins