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·den göt·lichen geſchifften·/ ſonder· von den weltlichen

büch·ern zeiignuß/ vnd ſpicht. Cretenſe·s ſeind allwe-

gen lügner ge·ſin·/ böſe t·hier·/ ·vñ faul beiich. Vnd wider

umb an eym andern ot·/ Wir ſeind auch ſein geſchlecht

oder ſeiner art. Er zeiicht auch vß dem Poeten her·ein

böſe g·eſch·wetz verdirben gůte ſitten. So vil Oigenes

Paulus zeiicht auch an·/ daß Jeſus geſagt hab·/ Geben

iſt ſeliger dann nemen. Daß Chiſtus diſe wot gered·t

habe·/ wirt niendert im Euangelio fun·den. Darumb

iſt not·/ ander· geſchifften (ſo dem Euangelio nit ge-

ſtracks widig) auch zůhalren.

Titum ·j·

Actuum ··xvij·

j. C·oint ·xv·

Terentius.

Actuum ·xx·

Jn ſumma·/ ſolte man niit dann die bloſſe geſchi-

fften beder teſtamenten halten vnd glauben·/ ſo möch-

tent die vie·er oder fiinff nechſt angezeygt puncten (mit

gůtter kundtſchafft gegriind·t·/ nit beſtan··/ mann můſt

auch die aller löblichſten hochzeitlichſten täg·/ Gotes/

ſeiner wi·rdigen můtter·/ vnd ſeiner heiligen mit faſten·/

feyren·/ vnd eeren hynweg thůn·/ als da ſind die geburt

Chiſti vnſers heren·/ ſeiner beſchneidung·/ vnd vſſare

tag·/ Der heyligen dey kiinig tag·/ Marie der můtter

Gottes geburt·/ Verkiind····igung·/ Reynigung·/ vnd Hy

melfart·/ Des allergröſten Johannis des T·auf··fers·/

Der heyligen zwölff botten·/ vnd anderer heiligen got-

tes/ Ja auch der Vnſchuldigen kyndlein tag·/ der aller

lengſt (darumb gſchifft ſey) geeret iſt woden·/ als in der

zeit Oigenis·/ das ob· cxiij jaren iſt·/ wer weiſt wie lang

er daruo ge·eret ſey wodẽ. Daß aber die gemelten tag

zů eren ·vñ zůfeyren in Bibliſchen geſchifften nit gebo-

ten/ iſt ſich nit zůuerwundern/ wañ ſie (di·e lieben heyli-

gen·) nit ·ſo eergeyttig ſeind gſin·/ daß ſie jnen ſelbs· mit

feyren/ eren·/ vnd faſten·/ eer wöl·tent oder begerren zů

ze·legen ·vñ zůmeſſen/ als yetzund vil ·thiind/ die da nit

wiſſen/ wie ſie jr namen hoch gnůg erheben können/
den Göttlichen gesch·ifften / Sondern von ðen weltlichen ·buch ern zeü·gnuß/ vnd ſpricht. tretende s Feind all·en ·gen eigner gemein / böſe t hier / UNK faul beü·ch. Vnd wider ·umb an eym andere ort / Wir Feind auch ſein Geschlecht ·oder ·einer art. Er Ze··che auch vß dem Poeten Herre·n ·böſe gleich wetz verderben gůte ſitten. So vil Ori·ents ·Paulus Ze··che auch an / daß Jesus gesagt hab / Geben ·iſt seliger dann nemen. Daß Christus diſe wort geredet ·habe / wirt nie·der· im Euangelio fun den. darum ··iſt not / andere gesch·ifften UNK dem Euangelio nit ge- S·t·acks widrig)·auch zůhalren. ·Traum ·j ··Acidum · xvij····· Chorist ·xv. ·Terentius. ·Acidum rr- ·· Jn Summa / loste man nü·t dann die UNK··· UNK o·····ff·en reden Testamenten halten vnd glauben / ·o möchte tent die vieler oder fü·nft rech·t angezeigte puncten·(mit Gi·tter kundtſchafſt gegrü·ndet / nit Bestand / mann müſt ··uch die aller löblich··en hochzeitlichſten täg / Gotes/ ··einer widr·igen Mutter / vnd ·einer heiligen mit fasten / d·e·ren / vnd einen hinweg thůn / als da ſind die geburt ·Christi anders herren / ·einer Beschneidung / vnd After ··tag / Der heiligen drey Kö·nig tag / Marie der Mutter ·Gottes geburt / verkü·nde Neigung / Reinigung / vnd ·y B·elfast / Des allergrößten Johannes des T Aufrufers / ·Der heiligen zwölf· Bot·en / vnd anderer heiligen got- ·tes/ Ja auch der unschuldigen kyndlein tag / der aller ·lengſt·(darumb s·ch·ifft ſey)·geeret iſt worden / als in der ·zeit Ori·ents / das ob. ·cxiij-·jaren iſt / wer weist wie lang ·er Da·uer geredet ſey wordẽ. Daß aber die gemalten tag UNK eren UNK d··e·ren in biblischen gesch·ifften nit Gebot ·ten/ iſt ſich nit zuuerwundern/ wañ ſ er·dige lieben heilig ·gen )·nit UNK eergeyttig Feind gſin / daß ſie jnen Selbst mit H·errn / eren / vnd fasten / eer wölbten· oder begehrt· UNK zerlegen UNK UNK ····/ als hetzend vil stünde / die ·a nit UNK ···/ wie ſie jr namen hoch gnůg erheben können·

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den götlichen geſchꝛifften ſonder von den weltlichen büchern zeiignuß vnd ſpꝛicht Cretenſes ſeind allwe gen lügner geſin böſe thier faul beiich Vnd wider umb an eym andern oꝛt Wir ſeind auch ſein geſchlecht oder ſeiner art Er zeiicht auch vß dem Poeten herein böſe geſchwetz verdirben gůte ſitten So vil Oꝛigenes Paulus zeiicht auch an daß Jeſus geſagt hab Geben iſt ſeliger dann nemen Daß Chꝛiſtus diſe woꝛt geredt habe wirt niendert im Euangelio funden Darumb iſt not ander geſchꝛifften ſo dem Euangelio nit ge ſtracks widꝛig auch zůhalren Titum j Actuum xvij j Coꝛint xv Terentius Actuum xx Jn ſumma ſolte man niit dann die bloſſe geſchꝛi fften beder teſtamenten halten vnd glauben ſo möch tent die vieer oder fiinff nechſt angezeygtẽ puncten mit gůtter kundtſchafft gegriindt nit beſtan mann můſt auch die aller löblichſten hochzeitlichſten täg Gotes ſeiner wirdigen můtter vnd ſeiner heiligen mit faſten feyren vnd eeren hynweg thůn als da ſind die geburt Chꝛiſti vnſers herꝛen ſeiner beſchneidung vnd vſſare tag Der heyligen dꝛey kiinig tag Marie der můtter Gottes geburt Verkiindigung Reynigung vnd Hy melfart Des allergröſten Johannis des Tauffers Der heyligen zwölff botten vnd anderer heiligen got tes Ja auch der Vnſchuldigen kyndlein tag der aller lengſt darumb gſchꝛifft ſey geeret iſt woꝛden als in der zeit Oꝛigenis das ob cxiij jaren iſt wer weiſt wie lang er daruoꝛ geeret ſey woꝛdẽ Daß aber die gemelten tag eren zůfeyren in Bibliſchen geſchꝛifften nit gebo ten iſt ſich nit zůuerwundern wañ ſie die lieben heyli gen nit ſo eergeyttig ſeind gſin daß ſie jnen ſelbs mit feyren eren vnd faſten eer wöltent oder begerren zelegen zůmeſſen als yetzund vil thiind die da nit wiſſen wie ſie jr namen hoch gnůg erheben können vß
den Göttlichen geschifften Sondern von ðen weltlichen buch ern zeügnuß vnd ſpricht tretende s Feind allen gen eigner gemein böſe t hier UNK faul beüch Vnd wider umb an eym andere ort Wir Feind auch ſein Geschlecht oder einer art Er Zeche auch vß dem Poeten Herren böſe gleich wetz verderben gůte ſitten So vil Orients Paulus Zeche auch an daß Jesus gesagt hab Geben iſt seliger dann nemen Daß Christus diſe wort geredet habe wirt nieder im Euangelio fun den darum iſt not andere geschifften UNK dem Euangelio nit ge Stacks widrig auch zůhalren Traum j Acidum xvij Chorist xv Terentius Acidum rr Jn Summa loste man nüt dann die UNK UNK offen reden Testamenten halten vnd glauben o möchte tent die vieler oder fünft recht angezeigte puncten mit Gitter kundtſchafſt gegründet nit Bestand mann müſt uch die aller löblichen hochzeitlichſten täg Gotes einer widrigen Mutter vnd einer heiligen mit fasten deren vnd einen hinweg thůn als da ſind die geburt Christi anders herren einer Beschneidung vnd After tag Der heiligen drey König tag Marie der Mutter Gottes geburt verkünde Neigung Reinigung vnd y Belfast Des allergrößten Johannes des T Aufrufers Der heiligen zwölf Boten vnd anderer heiligen got tes Ja auch der unschuldigen kyndlein tag der aller lengſt darumb schifft ſey geeret iſt worden als in der zeit Orients das ob cxiij jaren iſt wer weist wie lang er Dauer geredet ſey wordẽ Daß aber die gemalten tag UNK eren UNK deren in biblischen geschifften nit Gebot ten iſt ſich nit zuuerwundern wañ ſ erdige lieben heilig gen nit UNK eergeyttig Feind gſin daß ſie jnen Selbst mit Herrn eren vnd fasten eer wölbten oder begehrt UNK zerlegen UNK UNK als hetzend vil stünde die a nit UNK wie ſie jr namen hoch gnůg erheben können vß