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den götlichen geſchꝛifften·/ ſonder von den weltlichen
büch·ern zeiignuß/ vnd ſpꝛicht. Cretenſe·s ſeind allwe-
gen lügner geſin·/ böſe t·hier·/ vñ faul beiich. Vnd wider
umb an eym andern oꝛt·/ Wir ſeind auch ſein geſchlecht
oder ſeiner art. Er zeiicht auch vß dem Poeten herein
böſe geſch·wetz verdirben gůte ſitten. So vil Oꝛigenes
Paulus zeiicht auch an·/ daß Jeſus geſagt hab·/ Geben
iſt ſeliger dann nemen. Daß Chꝛiſtus diſe woꝛt geredt
habe·/ wirt niendert im Euangelio fun·den. Darumb
iſt not·/ ander geſchꝛifften (ſo dem Euangelio nit ge-
ſtracks widꝛig) auch zůhalren.
Titum ·j·
Actuum ··xvij·
j. Coꝛint ·xv·
Terentius.
Actuum ·xx·
⁌ Jn ſumma·/ ſolte man niit dann die bloſſe geſchꝛi-
fften beder teſtamenten halten vnd glauben·/ ſo möch-
tent die vieer oder fiinff nechſt angezeygtẽ puncten (mit
gůtter kundtſchafft gegriindt·/ nit beſtan·/ mann můſt
auch die aller löblichſten hochzeitlichſten täg·/ Gotes/
ſeiner wirdigen můtter·/ vnd ſeiner heiligen mit faſten·/
feyren·/ vnd eeren hynweg thůn·/ als da ſind die geburt
Chꝛiſti vnſers herꝛen·/ ſeiner beſchneidung·/ vnd vſſare
tag·/ Der heyligen dꝛey kiinig tag·/ Marie der můtter
Gottes geburt·/ Verkiindigung·/ Reynigung·/ vnd Hy
melfart·/ Des allergröſten Johannis des T·auffers·/
Der heyligen zwölff botten·/ vnd anderer heiligen got-
tes/ Ja auch der Vnſchuldigen kyndlein tag·/ der aller
lengſt (darumb gſchꝛifft ſey) geeret iſt woꝛden·/ als in der
zeit Oꝛigenis·/ das ob· ‧cxiij‧ jaren iſt·/ wer weiſt wie lang
er daruoꝛ geeret ſey woꝛdẽ. Daß aber die gemelten tag
zů eren vñ zůfeyren in Bibliſchen geſchꝛifften nit gebo-
ten/ iſt ſich nit zůuerwundern/ wañ ſie (die lieben heyli-
gen·) nit ſo eergeyttig ſeind gſin·/ daß ſie jnen ſelbs mit
feyren/ eren·/ vnd faſten·/ eer wöltent oder begerren zů
zelegen vñ zůmeſſen·/ als yetzund vil thiind·/ die da nit
wiſſen·/ wie ſie jr namen hoch gnůg erheben können/ vß
den götlichen geſchrifften / ſonder von ðen weltlichen
buch ern zeü·gnuß/ vnd ſpricht. Cretenſe s ſeind allwe-
gen liͤgner geſin / böſe t hier / vñ faul beü·ch. Vnd wider
umb an eym andern ort / Wir ſeind auch ſein geſchlecht
oder ſeiner art. Er zeü·cht auch vß dem Poeten herein
böſe geſch wetz verdirben gůte ſitten. So vil Origenes
Paulus zeü·cht auch an / daß Jeſus geſagt hab / Geben
iſt ſeliger dann nemen. Daß Chriſtus diſe wort geredt
habe / wirt niendert im Euangelio fun den. Darumb
iſt not / ander geſchꝛifften (ſo dem Euangelio nit ge-
ſtracks widrig)·auch zůhalren.
Titum ·j·
Actuum · xvij·
j.·Corint ·xv.
Terentius.
Actuum rr-·
¶ Jn ſumma / ſolte man nü·t dann die bloſſe geſchꝛi·
fften beder teſtamenten halten vnd glauben / ·o möch-
tent die vieer oder fü·nff nechſt angezeygtẽ puncten·(mit
gůtter kundtſchafſt gegrü·ndt / nit beſtan / mann müſt
·uch die aller löblichſten hochzeitlichſten täg / Gotes/
ſeiner wirdigen můtter / vnd ſeiner heiligen mit faſten /
feyren / vnd eeren hynweg thůn / als da ſind die geburt
Chriſti vnſers herren / ſeiner beſchneidung / vnd vffart
tag / Der heyligen drey kü·nig tag / Marie der můtter
Gottes geburt / Verkün digung / Reynigung / vnd ·y
melfart / Des allergröſten Johannis des T auffers /
Der heyligen zwölff botten / vnd anderer heiligen got-
tes/ Ja auch der Vnſchuldigen kyndlein tag / der aller
lengſt·(darumb gſchrifft ſey)·geeret iſt worden / als in der
zeit Origenis / das ob. ·cxiij-·jaren iſt / wer weiſt wie lang
er daruor geeret ſey wordẽ. Daß aber die gemelten tag
zů eren vñ zůfeyren in Bibliſchen geſchrifften nit gebo-
ten/ iſt ſich nit zuuerwundern/ wañ ſ e·(die lieben heyli·
gen )·nit ſo eergeyttig ſeind gſin / daß ſie jnen ſelbs mit
feyrn / eren / vnd faſten / eer wöltent oder begert·· eũ
zelegen vñ zůmeſſen / als yetzund vil ihü·nd / die ·a nit
wiſſen / wie ſie jr namen hoch gnůg erheben können· vß
Word differences
den götlichen geſchꝛifften ſonder von den weltlichen ⋯ büchern zeiignuß vnd ⋯ ſpꝛicht Cretenſes ſeind allwe gen lügner geſin böſe ⋯ thier vñ faul beiich Vnd wider umb an eym andern oꝛt Wir ſeind auch ſein geſchlecht oder ſeiner art Er zeiicht auch vß dem Poeten herein böſe ⋯ geſchwetz verdirben gůte ſitten So vil Oꝛigenes Paulus zeiicht auch an daß Jeſus geſagt hab Geben iſt ſeliger dann nemen Daß Chꝛiſtus diſe woꝛt geredt habe wirt niendert im Euangelio ⋯ funden Darumb iſt not ander geſchꝛifften ſo dem Euangelio nit ge ſtracks widꝛig auch zůhalren Titum j Actuum xvij j Coꝛint xv Terentius Actuum xx Jn ſumma ſolte man niit dann die bloſſe geſchꝛi fften beder teſtamenten halten vnd glauben ſo möch tent die vieer oder fiinff nechſt angezeygtẽ puncten mit gůtter kundtſchafft gegriindt nit beſtan mann můſt auch die aller löblichſten hochzeitlichſten täg Gotes ſeiner wirdigen můtter vnd ſeiner heiligen mit faſten feyren vnd eeren hynweg thůn als da ſind die geburt Chꝛiſti vnſers herꝛen ſeiner beſchneidung vnd vſſare tag Der heyligen dꝛey kiinig tag Marie der můtter Gottes geburt ⋯ Verkiindigung Reynigung vnd Hy melfart Des allergröſten Johannis des ⋯ Tauffers Der heyligen zwölff botten vnd anderer heiligen got tes Ja auch der Vnſchuldigen kyndlein tag der aller lengſt darumb gſchꝛifft ſey geeret iſt woꝛden als in der zeit Oꝛigenis das ob cxiij jaren iſt wer weiſt wie lang er daruoꝛ geeret ſey woꝛdẽ Daß aber die gemelten tag zů eren vñ zůfeyren in Bibliſchen geſchꝛifften nit gebo ten iſt ſich nit zůuerwundern wañ ⋯ ſie die lieben heyli gen nit ſo eergeyttig ſeind gſin daß ſie jnen ſelbs mit feyren eren vnd faſten eer wöltent oder begerren zů zelegen vñ zůmeſſen als yetzund vil thiind die da nit wiſſen wie ſie jr namen hoch gnůg erheben können vß
den götlichen geſchrifften ſonder von ðen weltlichen buch ern zeügnuß vnd ſpricht Cretenſe s ſeind allwe gen liͤgner geſin böſe t hier vñ faul beüch Vnd wider umb an eym andern ort Wir ſeind auch ſein geſchlecht oder ſeiner art Er zeücht auch vß dem Poeten herein böſe geſch wetz verdirben gůte ſitten So vil Origenes Paulus zeücht auch an daß Jeſus geſagt hab Geben iſt ſeliger dann nemen Daß Chriſtus diſe wort geredt habe wirt niendert im Euangelio fun den Darumb iſt not ander geſchꝛifften ſo dem Euangelio nit ge ſtracks widrig auch zůhalren Titum j Actuum xvij j.Corint ⋯ xv Terentius Actuum rr Jn ſumma ſolte man nüt dann die bloſſe geſchꝛi fften beder teſtamenten halten vnd glauben o möch tent die vieer oder fünff nechſt angezeygtẽ puncten mit gůtter kundtſchafſt gegründt nit beſtan mann müſt uch die aller löblichſten hochzeitlichſten täg Gotes ſeiner wirdigen můtter vnd ſeiner heiligen mit faſten feyren vnd eeren hynweg thůn als da ſind die geburt Chriſti vnſers herren ſeiner beſchneidung vnd vffart tag Der heyligen drey künig tag Marie der můtter Gottes geburt Verkün digung Reynigung vnd y melfart Des allergröſten Johannis des T auffers Der heyligen zwölff botten vnd anderer heiligen got tes Ja auch der Vnſchuldigen kyndlein tag der aller lengſt darumb gſchrifft ſey geeret iſt worden als in der zeit Origenis das ob cxiij jaren iſt wer weiſt wie lang er daruor geeret ſey wordẽ Daß aber die gemelten tag zů eren vñ zůfeyren in Bibliſchen geſchrifften nit gebo ten iſt ſich nit zuuerwundern wañ ſ e die lieben heyli gen nit ſo eergeyttig ſeind gſin daß ſie jnen ſelbs mit feyrn eren vnd faſten eer wöltent oder begert eũ zelegen vñ zůmeſſen als yetzund vil ihünd die a nit wiſſen wie ſie jr namen hoch gnůg erheben können vß