input/brieetli_73862926X/OCR-D-GT-PAGE/OCR-D-GT-PAGE_00000030.txt
input/brieetli_73862926X/anahash-OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb/OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb_00000030.txt

Metrics

CER: 0.1653

WER: 0.2523

Character differences

·den leydenden menſchen anders/ das iſt·/ weñ

du in leyden ſteckeſt·/ ·ſo wendet er dich alſo da-

uon·/ vnnd gibt dir ein ſolchen mut·/ das du

mainſt·/ du ſeyſt in groſſen freüden. Das haißt

dann (wie man vom heyligen geyſt ſinget)

In laboe requies. in eſtu temperies. in ·fletu

ſolacium. Alſo revſſet Got den menſchen von

dem vbel·/ nicht das vbel von dem menſchen.

Hierumb ſpicht ſant Paulus. 2. Cointh. 12.

Wenn ich ſchwach bin/ ſo bin ich ſtarck/ dañ

krafft wirdt durch ſchwachait ſtercker. Wer

es wiſſen wil·/ wie das zu geet·/ der muß es ver-

ſuchen·/ das iſt·/ er muß in betrübtnuß·/ ellend/

not·/ vnd angſt ·kuen·/ vnd darinn·· ſtecken biß

vber die oen·/ vnd allain Got griindtlich ver-

tra·wen/ So wirdr er finden vnd erfa·ren·/ was

Got mit ſolchen lewten thut vnnd ſchaffet.

Wo aber ſolch· vertrawen zu Got nicht iſt·/ da

wirdt es auch nicht erfaren.

¶ Zum ſechſten/ ſo du ſpichſt·/ Ia ich wiirde

aber blöde vnd ſchwach·/ vnd denck es gee mit

mir nicht recht zu/ Dañ neben der euſſerlichen

verfolgung vnd widerwertigkait/ ficht mich

die ſiind·t auff das allerhefftigeſt an·/ das ich

auch nicht anders maine Got ſey zonig vber

mich·/ vnd es ſey nicht ſein gutter/ ſunder zo-

niger wil gegen mir·/ das ich ſolch· anſtöß vnd
den leidenden Menschen anders/·das iſt / weñ ·du in leiden ſteckeſt / UNK wendet er dich alſo da- ·uon / vnnd tibt dir ein Solchen mut / das du M·ammut / du UNK·· in UNK···· freüden. Das haißt ·dann (wie man vom heiligen Gebet ſinget) J·n labore requies. in eſtu tempertes. in Filet ··ſolacium. Alſo UNK···· Got den Menschen von ·dem vbel / nicht das vbel von dem menſchen. h··erum· spricht ſant Paulus. 2. Corinth. 12. ·Wenn ich schwach bin UNK bin ich UNK···· K·····raf·t wirrt durch ſchwachait ſtercker. Wer ·es UNK··· wil / wie das zu geet / der muß es ver- s·uchen / das iſt /·er muß in betrübtnuß /·ellend/ ·not /·vnd Angst Krumen / vnd darinnen stecken biß ·vber die oren /·vnd allein Got griindtlich ver- ·trarwen/ So wirrt er finden vnd erfahren / was ·Got mit Solchen Welten thut vnnd ſchaffet. ·Wo aber Solche Vertrauen zu Got nicht iſt / da ·wirrt es auch nicht erfaren. ·¶ Zum rech·ten UNK du sprichst / Ja ich wü·rde ·aber blöde vnd schwach /·vnd denen es gee mit ·mir nicht recht zu/ Dañ neben der euſſerlichen ·verfolgung vnd widerwertigkait/ ficht mich ·die Ki·nder auff das allerhefftigeſt an / das ich ·auch nicht anders meine Got ſey zornig vber ·mich /·vnd es ſey nicht ſein gutter/·ſunder zor- ·niger wil gegen mir / das ich Solche anſtöß vnd

Word differences

den leydenden menſchen anders das iſt weñ du in leyden ſteckeſt ſo wendet er dich alſo da uon vnnd gibt dir ein ſolchen mut das du mainſt du ſeyſt in groſſen freüden Das haißt dann wie man vom heyligen geyſt ſinget In laboꝛe requies in eſtu temperies in fletu ſolacium Alſo revſſet Got den menſchen von dem vbel nicht das vbel von dem menſchen Hierumb ſpꝛicht ſant Paulus 2 Coꝛinth 12 Wenn ich ſchwach bin ſo bin ich ſtarck dañ krafft wirdt durch ſchwachait ſtercker Wer es wiſſen wil wie das zu geet der muß es ver ſuchen das iſt er muß in betrübtnuß ellend not vnd angſt kuen vnd darinn ſtecken biß vber die oꝛen vnd allain Got griindtlich ver trawen So wirdr er finden vnd erfaren was Got mit ſolchen lewten thut vnnd ſchaffet Wo aber ſolch vertrawen zu Got nicht iſt da wirdt es auch nicht erfaren Zum ſechſten ſo du ſpꝛichſt Ia ich wiirde aber blöde vnd ſchwach vnd denck es gee mit mir nicht recht zu Dañ neben der euſſerlichen verfolgung vnd widerwertigkait ficht mich die ſiindt auff das allerhefftigeſt an das ich auch nicht anders maine Got ſey zoꝛnig vber mich vnd es ſey nicht ſein gutter ſunder zoꝛ niger wil gegen mir das ich ſolch anſtöß vnd
den leidenden Menschen anders das iſt weñ du in leiden ſteckeſt UNK wendet er dich alſo da uon vnnd tibt dir ein Solchen mut das du Mammut du UNK in UNK freüden Das haißt dann wie man vom heiligen Gebet ſinget Jn labore requies in eſtu tempertes in Filet ſolacium Alſo UNK Got den Menschen von dem vbel nicht das vbel von dem menſchen herum spricht ſant Paulus 2 Corinth 12 Wenn ich schwach bin UNK bin ich UNK Kraft wirrt durch ſchwachait ſtercker Wer es UNK wil wie das zu geet der muß es ver suchen das iſt er muß in betrübtnuß ellend not vnd Angst Krumen vnd darinnen stecken biß vber die oren vnd allein Got griindtlich ver trarwen So wirrt er finden vnd erfahren was Got mit Solchen Welten thut vnnd ſchaffet Wo aber Solche Vertrauen zu Got nicht iſt da wirrt es auch nicht erfaren Zum rechten UNK du sprichst Ja ich würde aber blöde vnd schwach vnd denen es gee mit mir nicht recht zu Dañ neben der euſſerlichen verfolgung vnd widerwertigkait ficht mich die Kinder auff das allerhefftigeſt an das ich auch nicht anders meine Got ſey zornig vber mich vnd es ſey nicht ſein gutter ſunder zor niger wil gegen mir das ich Solche anſtöß vnd