input/brieetli_73862926X/OCR-D-GT-PAGE/OCR-D-GT-PAGE_00000030.txt
input/brieetli_73862926X/OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb/OCR-D-OCR-CALA-gt4histocr-OCR-D-GT-PAGE-BINPAGE-sbb_00000030.txt

Metrics

CER: 0.0421

WER: 0.0794

Character differences

den leydenden menſchen anders/ das iſt·/ weñ

du in leyden ſteckeſt·/ ſo wendet er dich alſo da-

uon·/ vnnd gibt dir ein ſolchen mut·/ das du

mainſt·/ du ſeyſt in groſſen freüden. Das haißt

dann (wie man vom heyligen geyſt ſinget)

In laboe requies. in eſtu temperies. in fletu

ſolacium. Alſo revſſet Got den menſchen von

dem vbel·/ nicht das vbel von dem menſchen.

Hierumb ſpicht ſant Paulus. 2. Cointh. 12.

Wenn ich ſchwach bin·/ ſo bin ich ſtarck/ dañ

krafft wirdt durch ſchwachait ſtercker. Wer

es wiſſen wil·/ wie das zu geet·/ der muß es ver-

ſuchen·/ das iſt·/ er muß in betrübtnuß·/ ellend/

not·/ vnd angſt kuen·/ vnd darinn ſtecken biß

vber die oen·/ vnd allain Got griindtlich ver-

tra·wen/ So wirdr er finden vnd erfaren·/ was

Got mit ſolchen lewten thut vnnd ſchaffet.

Wo aber ſolch vertrawen zu Got nicht iſt·/ da

wirdt es auch nicht erfaren.

¶ Zum ſechſten·/ ſo du ſpichſt·/ Ia ich wiirde

aber blöde vnd ſchwach·/ vnd denck es gee mit

mir nicht recht zu/ Dañ neben der euſſerlichen

verfolgung vnd widerwertigkait/ ficht mich

die ſiindt auff das allerhefftigeſt an·/ das ich

auch nicht anders maine Got ſey zoꝛnig vber

mich·/ vnd es ſey nicht ſein gutter/ ſunder zo-

niger wil gegen mir·/ das ich ſolch anſtöß vnd
den leydenden menſchen anders/·das iſt / weñ

du in leyden ſteckeſt / ſo wendet er dich alſo da-

uon / vnnd tibt dir ein ſolchen mut / das du

mam·ſt / du ſeyſt in groſſen freüden. Das haißt

dann (wie man vom heyligen geyſt ſinget)

Jn labore requies. in eſtu tempertes. in fletu

ſolacium. Alſo revſſet Got den menſchen von

dem vbel / nicht das vbel von dem menſchen.

·ierumb ſpricht ſant Paulus. 2. Corinth. 12.

Wenn ich ſchwach bin /·ſo bin ich ſtarck/·dañ

krafft wirdt durch ſchwachait ſtercker. Wer

es wiſſen wil / wie das zu geet / der muß es ver-

ſuchen / das iſt /·er muß in betrübtnuß /·ellend/

not /·vnd angſt kuen / vnd darinn ſtecken biß

vber die oren /·vnd allain Got griindtlich ver-

trarwen/ So wirdt er finden vnd erfaren / was

Got mit ſolchen lewten thut vnnd ſchaffet.

Wo aber ſolch vertrawen zu Got nicht iſt / da

wirdt es auch nicht erfaren.

¶ Zum ſechſten /·ſo du ſprichſt / Ja ich wüirde

aber blöde vnd ſchwach /·vnd denek es gee mit

mir nicht recht zu/ Dañ neben der euſſerlichen

verfolgung vnd widerwertigkait/ ficht mich

die ſiindt auff das allerhefftigeſt an / das ich

auch nicht anders maine Got ſey zoꝛnig vber

mich /·vnd es ſey nicht ſein gutter/·ſunder zor-

niger wil gegen mir / das ich ſolch anſtöß vnd

Word differences

den leydenden menſchen anders das iſt weñ du in leyden ſteckeſt ſo wendet er dich alſo da uon vnnd gibt dir ein ſolchen mut das du mainſt du ſeyſt in groſſen freüden Das haißt dann wie man vom heyligen geyſt ſinget In laboꝛe requies in eſtu temperies in fletu ſolacium Alſo revſſet Got den menſchen von dem vbel nicht das vbel von dem menſchen Hierumb ſpꝛicht ſant Paulus 2 Coꝛinth 12 Wenn ich ſchwach bin ſo bin ich ſtarck dañ krafft wirdt durch ſchwachait ſtercker Wer es wiſſen wil wie das zu geet der muß es ver ſuchen das iſt er muß in betrübtnuß ellend not vnd angſt kuen vnd darinn ſtecken biß vber die oꝛen vnd allain Got griindtlich ver trawen So wirdr er finden vnd erfaren was Got mit ſolchen lewten thut vnnd ſchaffet Wo aber ſolch vertrawen zu Got nicht iſt da wirdt es auch nicht erfaren Zum ſechſten ſo du ſpꝛichſt Ia ich wiirde aber blöde vnd ſchwach vnd denck es gee mit mir nicht recht zu Dañ neben der euſſerlichen verfolgung vnd widerwertigkait ficht mich die ſiindt auff das allerhefftigeſt an das ich auch nicht anders maine Got ſey zoꝛnig vber mich vnd es ſey nicht ſein gutter ſunder zoꝛ niger wil gegen mir das ich ſolch anſtöß vnd
den leydenden menſchen anders das iſt weñ du in leyden ſteckeſt ſo wendet er dich alſo da uon vnnd tibt dir ein ſolchen mut das du mamſt du ſeyſt in groſſen freüden Das haißt dann wie man vom heyligen geyſt ſinget Jn labore requies in eſtu tempertes in fletu ſolacium Alſo revſſet Got den menſchen von dem vbel nicht das vbel von dem menſchen ierumb ſpricht ſant Paulus 2 Corinth 12 Wenn ich ſchwach bin ſo bin ich ſtarck dañ krafft wirdt durch ſchwachait ſtercker Wer es wiſſen wil wie das zu geet der muß es ver ſuchen das iſt er muß in betrübtnuß ellend not vnd angſt kum̃en vnd darinn ſtecken biß vber die oren vnd allain Got griindtlich ver trarwen So wirdt er finden vnd erfaren was Got mit ſolchen lewten thut vnnd ſchaffet Wo aber ſolch vertrawen zu Got nicht iſt da wirdt es auch nicht erfaren Zum ſechſten ſo du ſprichſt Ja ich wüirde aber blöde vnd ſchwach vnd denek es gee mit mir nicht recht zu Dañ neben der euſſerlichen verfolgung vnd widerwertigkait ficht mich die ſiindt auff das allerhefftigeſt an das ich auch nicht anders maine Got ſey zoꝛnig vber mich vnd es ſey nicht ſein gutter ſunder zor niger wil gegen mir das ich ſolch anſtöß vnd